حمل وسایل و لوازم شکستنی

حمل لوازم شکستنی با وسایل و لوازم پیشرفته و امنیت بالا با تضمین و بیمه و تعرفه مناسب در اسرع وقت و با کادر مجرب و وسایل نقلیه مطمئن

حمل وسایل و لوازم شکستنی

حمل لوازم شکستنی با وسایل و لوازم پیشرفته و امنیت بالا با تضمین و بیمه و تعرفه مناسب در اسرع وقت و با کادر مجرب و وسایل نقلیه مطمئن

حفظ رضایت شما عزیزان و هموطنان گرامی  اولویت ما است و برای این منظور خدمات مختص شما هموطنان محترم را در تمام ساعات شبانه روز ارائه خواهیم داد تا دغدغه ای برای شما عزیزان باقی نماند.

گاهی خستگی ها و دلسردی ها ی ناشی از اسباب کشی ممکن است باعث شوند تا دقت و مراقبت  کافی در هنگام جابجایی وسایل شکستنی و اشیاء حساس انجام ندهید و برخی از این وسایل و لوازم  هنگام جابجایی از بین بروند.

ما با فراهم کردن شرایط مناسب برای شما همشهریان و هموطنان گرامی ، این مشکل را برطرف کرده تا در پایان اسباب کشی و نقل مکان ، هیچ وسیله شکسته و خرئ شده ای نداشته باشید.

کارکنان مجرب  ما، وسایل شکستنی و اشیاء حساس  شما را با دقت کامل و با استفاده از وسایل و تجهیزات پیشرفته و روز دنیا بسته بندی کرده و آنها را صحیح و سالم و به بهترین نحو ممکن در محل مورد نظرتان تحویل می دهند.

کارتن های لایه ای و لوازم حرفه ای که قسمت حمل ما از آنها استفاده می کنند ، مطابق با استانداردها و پروتکل های  روز دنیا بوده و از وسایل شکستنی شما در مقابل ضربه و تغییرات دمایی و حوادث فیزیکی مشابه محافظت خواهند کرد.

رضایتمندی شما عزیزان هدف نهایی ماست و بر آنیم تا این مهم را به نحو احسنت انجام دهیم تا خللی بر وسایل و لوازم شما عزیزان بوجود نیاید.

ما آماده خدمت رسانی در طول شبانه‌روزهستیم.کالاها و وسایل شکستنی شما عزیزان ، توسط کادر مجرب و آموزش دیده، بسته بندی و بیمه می‌شود ،پس با خیالی آسوده، وسایل شکستنی و حساس خود را به ما بسپارید و از سلامت این لوازم اطمینان داشته باشید. مناطق تحت پوشش ما عبارتند از:

میرداماد،دروس،قلهک،تجریش، ولنجک، قم،کاشان،ملایر، شیراز، قمصر، زنجان،تبریز،نیشابور،اسفرلین،شهرری، نیاوران ، شریعتی ، شهرآرا ، دولت ، فردوس، تجریش، تهران غرب ، تهران، جنت آباد ، ساقدوش ، رسالت ، تهرانپارس، پونک، ستارخان، کشاورز ، جردن، مرزداران ، غرب ، پاسداران، تهرانسر ، تهران شمال ، کرج ،پاسداران ، تجریش ، قیطریه ، باربری ونک ، آرژانتین، سعادت آباد ، زعفرانیه،  فردوس ، قلهک ، سیدخندان ، شهران ،اسفراین،مشهد،همدان، کرمانشاه،آبادن،اهواز،مسجد سلیمان و …

تعرفه حمل و نقل وسایل شکستنی

باربری ما مفتخر است اعلام نماید کمترین هزینه را در قبال خدمات عالی و با کیفیت از شما هوطنان گرامی دریافت می کند تا با توجه به شرایط بد اقتصادی موجود ، شما عزیزان با فراغ بال اسباب و اثاث خود را با خیالی آسوده جابجا کنید.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهاد ویژه
ارتباط سریع

برای ارتباط با این شرکت لطفا ایمیل خود را وارد نمایید.

دسته بندی ها
تماس با ما

شما می توانید برای استعلام قیمت باربری با شماره تماس های زیر ارتباط برقرار نمایید.

09391929462

09391929462 ☎